Müügitingimused

  1. Müügitingimuste kehtivus
    1.1     Müügitingimused kehtivad SLIMMi klientide (edaspidi Klient) ja Body House OÜ, registrikood 14689169, aadress Poordi 3, Tallinn, 10156, Eesti (edaspidi SLIMM) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2     Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad SLIMMi toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3    SLIMM jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse slimm.ee veebilehel.

  1. Hinnad
    2.1 Kõik hinnad SLIMM veebilehel sisaldavad käibemaksu 20%. Alates 01.01.2024 sisaldavad kõik hinnad käibemaksumäära 22%.

2.2 Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

  1. Tellimuse vormistamine
    3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile või e-poes oleva toote kohal olevale lingile “Vaata ostukorvi”.

3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

3.3 Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „mine maksma“. 

3.4 Tellimuse kinnitamiseks täitke ära arvelduse andmed (kõik väljad, mille järel on “tärn”, on tellimuse täitmiseks kohustuslikud väljad. Seejärel vajutage “jätka” ikoonile. Jõudes “ülevaatus ja makse” faasini, valige sobiv pank ning pangalingi kaudu makse tasumise järel on makse sooritatud.

3.5 Kinkekaardi saadame makse sooritamise järel arvelduse andmetes täidetud meiliaadressile. Soetatud teenuse lisame makse sooritamise järel meie kliendihaldussüsteemis olevale ettemaksukontole. 

  1. Müügilepingu jõustumine
    4.1 Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”..

4.2     Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud Body House OÜ arveldusarvele.

4.3.    Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada SLIMM-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

  1. Kohaletoimetamine
    5.1.   Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib SLIMM tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks SLIMM logistikapartneri(te)le.

5.2.   Kui kasutasite riigisisest Omniva/DPD/Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 1-3 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk SLIMMile.

5.3.   Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk SLIMMile.

5.4.  Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti postkontori teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud postkontorist Soomes 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, edastatakse Kliendile paki saabumise teatis postkasti. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk SLIMM-le.

5.5.  Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

5.6.  SLIMM ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SLIMM ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Taganemisõigus
    6.1  SLIMM veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates tasumisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud teenus Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.

6.2   Toote  tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis tuleb saata vabas vormis aadressile info@slimm.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab SLIMM Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

6.3   Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist. SLIMMi veebilehelt ostetud tellimusi on võimalik tagastada ainult Poordi 3 esindusse.

6.4   Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

6.5   14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

  1. toodet  ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
  2. tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või lillekimbud vastavalt VÕS §-le 53 lg 4 p 4;
  3. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  4. toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  5. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
  6. seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  7. tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  8. tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  9. seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.

6.6   Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.7   Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. SLIMM võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.8    SLIMM jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud eksimuse või tehnilise rikke tõttu vale hind.

  1. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)
    7.1    Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

7.2   Tooteid ei asendata kui:

  1. toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
  2. toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
  3. toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
  4. rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
  5. toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
  6. toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
  7. toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
  8. toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
  1. Vastutus
    SLIMM ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  2. Vääramatu jõud
    SLIMM ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SLIMM ei saanud mõjutada või ette näha.
  3. Isikuandmete kaitse ja turvalisus
    SLIMM lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
  4. Pretensioonide esitamise kord
    11.1  SLIMM vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@slimm.ee

11.2  Pretensioonis tuleb ära märkida:

  1. Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  2. Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
  3. Kauba puudus;
  4. SLIMMile esitatav nõue;
  5. Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

11.3 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

11.4 Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

11.5 SLIMM vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.

11.6 SLIMM ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

11.7  Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist või asendamist. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

  1. Kliendi isikuandmete töötlemine
    12.1.     SLIMM töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.

12.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, ostukorvi sisu).

12.3.     SLIMM töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.

12.4.  E-poe slimm.ee Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on Body House OÜ, registrikoodiga 14689169, aadress Poordi 3, Tallinn, 10156 Eesti Vabariik, telefon +372 56 983 003, e-post info@slimm.ee.

12.5.     SLIMM ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

12.5.1.    kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;

12.5.2.    tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

12.5.3.    Punktides 12.5.1 ja 12.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu SLIMM.

12.6.    Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega SLIMM poole e-posti aadressil info@slimm.ee.

12.7.    Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku SLIMM poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse SLIMMi e-posti aadressile info@slimm.ee või vajutades iga e-posti vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.

12.8.    Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega SLIMM poole e-posti aadressil info@slimm.ee. SLIMMil on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole SLIMM hinnangul turvaline.

12.9.    Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

  1. Vaidluste lahendamise kord
    Kui Kliendil on SLIMMi osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@slimm.ee või helistada telefonil: +372 56 983 003.. Kui Klient ja SLIMM ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja SLIMM vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

Shopping Cart
Scroll to Top