- Müügitingimuste kehtivus 1.1 Müügitingimused kehtivad SLIMMi klientide (edaspidi Klient) ja Body House OÜ, registrikood 14689169, aadress Poordi 3, Tallinn, 10156, Eesti (edaspidi SLIMM) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
- Hinnad 2.1 Kõik hinnad SLIMM veebilehel sisaldavad käibemaksu 20%. Alates 01.01.2024 sisaldavad kõik hinnad käibemaksumäära 22%.
- Tellimuse vormistamine 3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile või e-poes oleva toote kohal olevale lingile “Vaata ostukorvi”.
- Müügilepingu jõustumine 4.1 Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „esita tellimus”..
- Kohaletoimetamine 5.1. Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib SLIMM tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks SLIMM logistikapartneri(te)le.
- Taganemisõigus 6.1 SLIMM veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates tasumisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud teenus Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.
- toodet ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted, toidulisandid ja toidukaubad, joogid, tekid, padjad jms) või toode on olnud kasutusel või avatud või mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida;
- tellimuse sisuks on lilled, lilleseaded või lillekimbud vastavalt VÕS §-le 53 lg 4 p 4;
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);
- seadet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- tegemist on seadme normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- seadet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
- Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik) 7.1 Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.
- toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);
- toode on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;
- rikke on põhjustanud seadme vale kasutamise (juhendi järgimata jätmine);
- toodet on kasutatud sobimatu voolupingega;
- toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);
- toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda seadme väärtust ega kasutust;
- toodet on parandanud maaletooja poolt mittevolitatud hooldaja.
- Vastutus SLIMM ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
- Vääramatu jõud SLIMM ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SLIMM ei saanud mõjutada või ette näha.
- Isikuandmete kaitse ja turvalisus SLIMM lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.
- Pretensioonide esitamise kord 11.1 SLIMM vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile info@slimm.ee
- Kliendi nimi ja kontaktandmed;
- Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;
- Kauba puudus;
- SLIMMile esitatav nõue;
- Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
- Kliendi isikuandmete töötlemine 12.1. SLIMM töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.
- Vaidluste lahendamise kord Kui Kliendil on SLIMMi osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@slimm.ee või helistada telefonil: +372 56 983 003.. Kui Klient ja SLIMM ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja SLIMM vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.