Slimm Stuudio broneerimistingimused ja sisekorraeeskirjad

 

Igasugune tagasiside on teretulnud ning kui Teil on ettepanekuid kuidas saaksime salongi ning teenuseid veelgi kliendisõbralikumaks ja paremaks muuta, siis andke sellest meile teada info@slimm.ee

 

Broneerimine 

 

  • Slimm Stuudios pakutavad teenused on mõeldud kasutamiseks eelbroneeringu teinud klientidele. Salongis viibides on kõikidel klientidel kohustuslik järgida salongi sisekorraeeskirju.
  • Salongil on õigus teha muudatusi salongi lahtiolekuaegades, hinnakirjas, tunniplaanis, spetsialistide osas (haigestumised;..) jne.
  • Teenuste kasutamiseks on võimalik aega broneerida online broneeringusüsteemis book.saloninfra.ee/slimm, sotsiaalmeedias/telefoni teel +372 5698 3003 või kohapeal vastuvõtuletis.
  • Soovituslik on tulla salongi 10 minutit enne broneeringu algust (Stebby teenusele “Rullmassaaž koos venitustreeninguga” tuleks tulla 10 minutit varem, vastasel juhul on spetsialistil õigus venitustreeningu tegemisest keelduda). Kui klient on protseduurile hilinenud rohkem kui 15 minutit, on teenindajal õigus protseduuri osutamisest keelduda ning nõuda teenuse eest 100 % hüvitamist (hilinemisest rohkem kui 5 minutit võiks teavitada salongi esimesel võimalusel). Hilinenud aeg arvatakse maha kliendi protseduuri ajast, et järgmised kliendid saaksid endale broneeritud ajal alustada (tasumine 100% ulatuses). 
  • Nädalavahetusel, mitmel (kahel või rohkemal) korral vähese ajaga (vähem kui 12h) broneeringu tühistanud klientide ning alates 1,5h broneeringu kestvusega teenustega on salongil õigus esitada ettemaksuarve 20 € ulatuses – arve saadetakse broneeringu andmetes olevale meilile ning loetakse seejärel kinnitatuks. 

 

Salongi külastamine

 

  • Kõikidelt klientidelt eeldatakse puhtuse ja korra hoidmist ning viisakat käitumist salongi ruumides kaasklientide ja töötajate vastu. Salongi ruumides viibides tuleb jälgida, et oma tegevusega ei häiritaks ega kahjustaks teiste klientide heaolu. Palume klientidel sügis-talvisel ilmast tingitud sopasel perioodil jalanõud ukse kõrval asuvasse jalatsiriiulisse jätta ning soovi korral sussid tasuta laenutuseks sussikotist võtta. 
  • Kõikidelt klientidelt eeldatakse heaperemehelikku suhtumist salongi treeningvahenditesse ja teistesse klientidesse. Treeningvahendite põrandale kukutamisega tuleks olla ettevaatlik (sangpommid jm), kuna see võib kahjustada ruume, seal ümbritsevaid esemeid ja treeningvahendeid.
  • Suitsetamine, alkohoolsete jookide ja narkootiliste ainete tarvitamine salongi territooriumil ning salongi sisenemine alkoholi – või narkootilises joobes on keelatud.
  • Kõikidele protseduuridele (v.a. Kosmeetiku hooldused) lubatakse kliente alates 18ndast eluaastast. 16-17 aastastele lubatakse erandkorras protseduurile arsti kirjalikul loal või kokkuleppel salongiga. 
  • Klient külastab salongi omal vastutusel. Terviseprobleemide esinemisel soovitame enne treenimist või muid kehahoolduseid konsulteerida perearstiga. EMS treeningul on klient kohustatud treenerit viivitamatult informeerima vigastustest ja traumadest ning kehahooldustel vastunäidustustest.
  • Kui kliendil on erakorraliselt vaja lahkuda protseduurilt või treeningut enne planeeritud lõppu, siis palume sellest informeerida töötajat enne seansi algust.
  • Kliendi poolt toime pandud varguse avastamise korral järgneb varguse toime pannud isikule vältimatu eluaegne salongi kasutamise keeld ning ostetud teenusepakettide eest tagasimakset ei tehta. Salongil on õigus nõuda vargusega kaasnenud kahju korvamist.
  • Sisekorraeeskirjade rikkumise või ebaviisaka ja halva käitumise korral on teenindaval personalil õigus paluda külastajal lahkuda ning määrata kliendile külastuskeeld. Sellisel juhul ostetud teenuspakettide eest tagasimakset ei tehta. Salongil on õigus nõuda tekitatud kahju korvamist täies ulatuses. 
  • Salong ei vastuta klientide isikliku vara eest ega paku esemete valvamise teenust. Vajadusel palume väärisesemed võtta endaga protseduurile kaasa või asetada need kaardiga lukustavasse kappi. 
  • Salong ei vastuta haigestumiste või õnnetuste eest, mis on põhjustatud kliendi enda tegevusest või vääramatu jõu mõjul (force majeure).

 

Salongis viibides on külastajad kohustatud:

 

  • Järgima Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud piirangute ajal turvalise distantsi hoidmise põhimõtet kogu salongi ulatuses ja jälgima kätehügieeni reegleid. Salongis on kasutamiseks käte desinfitseerimisvahendid.
  • Mitte külastama salongi, kui esineb haigusnähte.
  • Kui salongis ei ole võimalik järgida turvalise distantsi hoidmise põhimõtet, on salongi personalil õigus paluda külastajal oodata välisukse taga või paigutada ta ajutiselt protseduuri tubadesse.

 

Kinkekaartide ja pakettide kasutamine

 

  • Paketid (sh. ettemaksukonto) (rohkem kui 5 protseduuri korda) ning kinkekaardid kehtivad 6 kuud alates ostu hetkest. Pärast kehtivusaja kaotamist on õigus salongil see kehtetuks kuulutada kui ei ole teisiti kokku lepitud. 
  • Kinkekaarti saab kasutada teenuste ja toodete ostmiseks; kinkekaarti ei saa vahetada rahaks. Väärtusest väiksema ostu korral vaheraha ei tagastata, see jääb kehtima kuueks kuuks ettemaksukontole. 
  • Kui valitud maksumus on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb ületatav summa täiendavalt tasuda. Kinkekaardi summat võib kasutada kuue kuu jooksul mitme korraga. Kinkekaartide ning soetatud teenuste ostu puhul ei kuulu kinkekaardid annulleerimisele/tagastamisele ja tasutud summa Kliendile tagasi maksmisele. 

 

Broneeringu tühistamine 

 

Broneeringu tegemisel on klient nõustunud broneeringu tühistamise tingimustega:

  • Broneeringu tühistamine 24h enne protseduuri algust (Riigipühadel või nende järgselt tuleks aeg tühistada viimase lahtiolekupäeva jooksul; esmaspäevased broneeringud hiljemalt laupäeval 15.59) on tasuta.
  • Vähem kui 24h enne protseduuri algust on salongil õigus esitada arve 50 % broneeritud protseduuri väärtuses.
  • Kui protseduur tühistatakse vähem kui 12h enne algust või ei ilmu klient kohale, siis on salongil õigus esitada arve 100% broneeritud protseduuri väärtuses (online broneeringusüsteem saadab automaatteavitusi kohe pärast broneeringu kinnitamist, 24h ja 1h enne broneeringu algust broneerimisel lisatud meilile).
  • Broneeringu tühistamisel (vähem kui 12h enne algust) kaotab kehtivuse ka võimalik soodustus (sh. proovikorra võimalus;   24h jooksul tehtud -5% soodustus).
  • Ettemaksukontol krediiti omavatel klientidel võetakse arve saatmise asemel summad maha antud konto krediidist kui ei ole teisiti kokku lepitud.
  • Kui broneering tühistatakse kahel või enam korral järjest, on teenusepakkujal õigus küsida järgmise broneeringu kinnitamiseks ettemaks 20€  ulatuses. Kui järgmise broneeringu 20€ ettemaksu arvel märgitud kuupäevaks teenusepakkuja kontole laekunud ei ole, siis on salongil õigus broneeringust taganeda.
  • Broneeringu tühistamisel palume sellest teada anda meilitsi; helistades, sõnumiga (kinnitamine vajalik) +372 5698 3003 või sotsiaalmeedias (kinnitamine vajalik).
  • Arve tasumata jätmisel on salongil õigus kliendi teenindamisest keelduda ja uued broneeringud tühistada. Uus broneering kinnitatakse ülalmainitud arve tasumisel.
  • Kui Kliendil on Teenusepakkuja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@slimm.ee või helistada telefonil +372 5698 3003.

 

Isikuandmete kasutamine ja töötlemine

 

  • Salongil on õigus kasutatavas broneeringuid haldavad programmis salvestada liikmete isikuandmeid ja külastusajalugu broneeringute, teenuspakettide ja ettemaksukonto saldode haldamiseks parema teeninduse huvides. Kinnitame, et salong hoiab Teie isikuandmete turvalisust.
  • Klienditeenindajal on õigus klientidelt küsida isiku tuvastamiseks dokumenti.

 

Pretensioonide esitamise kord

  • Kui Klient ja Teenusepakkuja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Teenusepakkuja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. 
  • Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.